2011-07-31

Facebook URL

Jag lägger upp en sida på Facebook och kom på att jag kan lägga in lite bilder på en särskild sida. För att jag ska kunna få en vettig URL till den behöver jag 25 st "fans". Man måste nämligen ansöka om adressen. Och jag vill ju ha NatureFootstep på den. Eftersom jag är ny där så vet jag ju inte om man måste var medlem där för att kunna vara en Fan eller en person som "likes this". Det är nog det som ska tryckas på tror jag. Jag uppskattar verkligen om ni vill göra mig den tjänsten. :)
Adressen då?
http://www.facebook.com/pages/NatureFootstep-Photography/180621332005596?sk=photos


I am setting up a page on Facebook and realized I can use it for photography too. To be able to get the URL I want I need to have 25 "fans" or people who "likes this" before I can apply for the URL. As I am new to this I am not quite sure if you have to be a member to be a "fan" or to "Like this". But I would love it if you made me that personal favour.
You find it here:
http://www.facebook.com/pages/NatureFootstep-Photography/180621332005596?sk=photos
Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,, , , ,, ,

3 comments:

  1. Det var nog första gången som någon länkat till face book och jag kunnat se sidan utan att logga in.

    Du är en duktig fotograf!

    ReplyDelete
  2. Done my friend!
    Happy Sunday to you!

    ReplyDelete

Welcome to my blog,