2011-04-29

Hemma igen - Back home

Större bild? Klicka på den! - Click to enlarge!
NF Photo 110424 at Malta

Malta är en ganska liten ö så man kan se planen på lite närmare håll. Jag var uppenbarligen inte ombord på detta. :)
Malta is a rather small island so you can see the planes closer then you normally do. I was obviously not onboard this one. :)
.
Sky Watch Friday
Himmelsk 33
SOOC
.
I sidlisten ser ni vad som är uppdaterat i mina övriga bloggar.
In the sidebar you can see what is updated in my other blogs.
Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,, , , ,, ,

17 comments:

  1. Det var tur det för annars hade du inte kunna få ett så lyckat foto av planet!

    ReplyDelete
  2. :) Det blev en jättebra bild!

    ReplyDelete
  3. I should hope you were not aboard!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    ReplyDelete
  4. Great shot -- and, yes, I'm glad you weren't on board!! Happy SWF! Have a lovely weekend!

    Sylvia

    ReplyDelete
  5. I have seen a lot of shots of planes in the air, but never one like this. What an awesome sight. You did very well in capturing this.

    ReplyDelete
  6. Vacker bild.

    ReplyDelete
  7. Welcome home! That must have been a sight, to see planes that close on a regular basis!

    ReplyDelete
  8. Ja det var en häftig bild. Ser riktigt skönt ut där uppe i skyn!

    ReplyDelete
  9. Beste sky fly ever, nydelig foto ;)

    ReplyDelete
  10. I like this very much!!!

    ReplyDelete
  11. ..så flot et billede.. :-)

    ReplyDelete
  12. Du har lagt in värdens länkadress på SOOC så du får nog ingen trafik förutom mig därifrån :)

    http://fotochip.blogspot.com/2011/04/dolls.html

    ReplyDelete
  13. Oh wow this is an amazing shot!

    SOOC

    ReplyDelete
  14. Kjempetøft bilde!! Bakom skyene finnes det alltid et fly!!
    Jeg beklager at jeg er så sen på min besøksrunde denne gangen, men været her i Bergen har vært så nydelig de siste dagene og av og til har man bare behov for å være ute og nyte dagene og ikke sitte inne med sin PC!!
    Jeg setter enorm stor pris på alle dere som er med på mine utfordringer! Dere er så flinke!!

    ReplyDelete
  15. Malta kunne jeg godt tenke meg å besøke, det skal visst være veldig flott der :)

    ReplyDelete

Welcome to my blog,